Školení komunikace a prodeje pro zákaznické centra i jednotlivce

 

Školíme firmy i jednotlivce. S jediným cílem. Zlepšit jejich komunikaci a prodej

Naše školení jsou určena především operátorům zákaznických call center, obchodním zástupcům a samozřejmě i jednotlivcům, kteří jsou v telefonickém kontaktu se zákazníky, či obchodními partnery na denní bázi. Na našich kurzech získáte vice vědomostí o prodejních principech, komunikaci a profesionalitě při vedení telefonickém hovoru.

Postaráme se o zefektivnění chodu vašich call center a zákaznických linek. Školíme týmy operátorů, supervizory, vedoucí týmů ale i jednotlivce, pro které je telefonování každodenní záležitostí a chtějí se v komunikaci po telefonu zlepšit a získat sebejistotu. Nejsme žádný “korporát” jsme tým nadšených zastánců kvalitní komunikace po telefonu s letitými zkušenostmi z řízení call center a zákaznických center. Pomohli jsme již více než 500 lidem odstranit jejich chyby v komunikaci a navýšit prodejní výsledky.

Školení operátorů - komunikace a prodej
od 899 Kč | osoba
Principy správné komunikace v telefonních hovorech
Prodejní dovednosti aneb vždy prodávejte užitkem
Konfliktní komunikace a argumentace
Délka školení 4 hodiny
Školení supervizorů a vedoucích
od 1499 Kč | osoba
Train The Trainer - po absolvování budou moci vedoucí pracovníci sami školit vlastní týmy
Jak poskytovat profesionální individuální zpětnou vazbu
Jak školit efektivě týmy call center a zákaznických linek
Délka školení 4 hodiny
Školení jednotlivců
499 Kč | hodina
Co mi v hovorech pomůže a čemu se naopak obloukem vyhnout
Náslech, rozbor a zpětná vazba na průběh telefonního hovoru
Zásady komunikace v telefonu
Délka školení je dle individuální potřeby

Chcete zlepšit prodej po telefonu? Chcete znít v telefonu jako profesionál?

Tak už neváhejte a napište nám.

Kvalitn hovorcz specialist na komunikaci a prodej po telefonu  300x300 - Školení komunikace a prodeje pro zákaznické centra i jednotlivce

Kontaktní formulář