Rozhovor s nejvoňavějším obchodem s parfémy v Brně

Můžete nám, prosím představit Váš voňavý obchod TO TAP?

Nabízíme alternativní parfémy na motivy světově známých vůní. I když se to může někomu zdát, jako zvláštní byznys, tak tyto vůně můžete běžně najít v distribuci u řady oděvních řetězců.  My se zaměřujeme hlavně na parfémy a nabízíme je v nejlepší kvalitě tak, aby Vám vydržely vonět po celý den. V nabídce máme také interiérové vůně a vůně do auta.

Jak se Vám podařilo vytvořit úspěšný a fungující obchod s alternativními parfémy?

Kvalitn hovorcz   rozhovor s obchodem s parfmy ToTAP 300x200 - Rozhovor s nejvoňavějším obchodem s parfémy v BrněProdejna se nachází přímo v centru Brna, aby to k nám měl každý kousek, Brno není zase tak velké. 🙂
Další věc, že parfémy jsou na prodejně i e-shopu přehledně popsané podle hlavy, srdce a základu, takže samotný výběr je jednodušší. Náš koncept je dělaný především tak, že flakonky mají stejný vzhled a parfémy jednotnou cenu, takže vybíráte opravdu pouze podle vůně, a to je to nejdůležitější. K tomu se snažíme zákazníkům poradit, podle toho, kam chtějí vůni nosit, jaké je aktuální počasí, jestli je to ideální vůně například do kanceláře.

Kolik různých typů parfémů u Vás nalezneme?

Když jsme prodejnu otevřeli, tak jsme měli v nabídce 120 vůní, pravidelně však objednáváme novinky, takže aktuálně u nás naleznete kolem 150 vůní.

Kdy se Vám naposledy stalo, že Vás nějaký parfém naprosto ohromil a okouzlil?

Bude to tak půl roku zpátky a byla to pánská vůně Credition. Po aplikaci Vás až tak neosloví, prostě je potřeba jej nechat nějaký čas rozvonět na Vaší ruce, a pak je to fantazie.

Prozradíte nám, jaký právě používáte parfém?

Právě zmíněného Creditiona používám velice často. U nás to je trochu specifické, snažíme se nosit téměř všechny vůně, abychom věděli, kam se vůně posune, jak dlouho vydrží. Prostě, abychom měli s každou vůní vlastní zkušenost.Kvalitn hovorcz   rozhovor s TOTAP 300x200 - Rozhovor s nejvoňavějším obchodem s parfémy v Brně

Kde hledáte inspiraci a nápady, pro Vaše podnikání?

Na vysoké jsem hodně četl knížky o podnikání a marketingu. Nyní se hlavně snažíme dívat kolem sebe, jak to dělají velké firmy. Inspirace může příjít třeba i v seriálech.

Jaké jsou tři hlavní pilíře k dosáhnutí úspěchu, dle Vás?

Kvalitní produkt, pro-zákaznický přístup a dobrá nálada.

Sledujete trendy v oblasti vzdělávání, marketingu, či reklamy? Zaujalo, Vás něco v poslední době?

V podnikání je dobré mít hlavu otevřenou a dívat se kolem sebe. Co nás zaujalo, a to negativně, je reklama na značku aut, která se srovnává s “předraženou tradicí”. 🙂

Máte vzkaz, či motto pro naše čtenáře?

Udělejte si na výběr parfému čas, nejdříve ho vyzkoušejte na sebe a teprve až budete vědět, že Vám sedí, tak si ho kupte.

Děkujeme za rozhovor!

 

Chcete mít na našich stránkách také rozhovor? Napište nám

Kontaktní formulář

Šiřte a sdílejte do světa :)
  • 6
    Shares

Comments are closed.