Rozhovor s e-shopem pro české fanoušky – CZECHMANIA.CZ

Můžete nám, prosím krátce představit Váš “Český fanshop” ?

Fanshop CZECHMANIA.CZ je specializovaný e-shop pro české fanoušky, kteří milují sport a rádi vyrazí na sportoviště, ať už se jen podívat, podpořit české sportovce nebo si sami zasportovat. Celý náš sortiment je v českých národních barvách a všechno zboží je zaměřeno na podporu českých národních týmů. Pro sportovce není nic lepšího, než vidět plné tribuny fanoušků, kteří jim věří a ženou je k vítězství. Při zakládání e-shopu a spuštění v lednu 2013, jsem chtěl, aby byl pro lidi, kteří mají Česko rádi a jsou hrdí na to, že jsou Češi. Proto zde jsou na výběr nejen sportovní dresy a zboží na fandění, ale také stylová trička s nápisem CZECH REPUBLIC nebo českou vlajkou vhodná jako dárek z Čech.

Fandíte národním týmům, ať už ve fotbale, hokeji, tenise nebo jiném sportu? Tak se na to stylově oblečte a vybavte.

V čem je Váš e-shop pro sportovní fanoušky specifický?

logo czechmania 300x155 - Rozhovor s e-shopem pro české fanoušky - CZECHMANIA.CZ

Celý e-shop je navržen tak, aby si vybral každý sportovní fanda a je úzce profilován do českých barev. Zakládáme si hlavně na kvalitě zboží a servisu pro zákazníky. Je pro nás důležité, aby zákazník byl spokojen nejen se zbožím, ale i s celkovou komunikací a informovaností. Další prioritou je přehlednost e-shopu při nákupu tak, aby byl co nejjednodušší a srozumitelný.

Jaká by měla být “povinná výbava” k fandění na mistrovství světa v ledním hokeji 2018?

Každý to má jinak. Někdo je rád vidět a slyšet a jiný chce být zase jen na první pohled rozeznatelný odkud je. Každému bych určitě doporučil kšiltovku a tričko. Pokud chce být někdo hodně vidět, tak ideálně hokejový dres, klobouk s rohy, českou vlajku a hlasitou trubku. Jako drobné doplňky budou dobrou volbou obtisky na tělo nebo různé druhy samolepek a dále silikonové náramky či odznaky.

O jaký produkt je největší zájem?

Nejvíce se prodává bílé tričko s velkou českou vlajkou a nebo s nápisem CZECH REPUBLIC. Dále je velký zájem o polokošile, mikiny a kšiltovky.

Kde hledáte inspiraci a nápady, pro Vaše podnikání? 

Jelikož pracuji jako freelancer, grafik a mám vlastní reklamní agenturu (Design69.cz), tak v podstatě v každodenní práci pro mé klienty. Dalším zdrojem inspirace a nápadů je bezesporu internet.

Prozradíte nám, jaké marketingové strategie využíváte?

Je to velmi jednoduché. Chceme, aby si lidé fandění spojili s námi. Proto se snažíme budovat značku CZECHMANIA. Hlavní marketingovou strategií je pro nás spokojený zákazník, který nám dá kladnou zpětnou vazbu, ať prostřednictvím recenze nebo na sociálních sítích.

Sledujete trendy v oblasti prodeje, marketingu, či reklamy? Zaujalo, Vás něco v poslední době?

Jak jsem uvedl výše, marketing a reklama je můj „každodenní chléb“. Takže nové trendy sleduji hodně, bez toho bych nemohl pracovat. Co mě zaujalo? Je toho spousta, ale nejvíce mám rád příběhy lidí, kteří začali od nuly (jako já 🙂 ) a svou poctivou prací a zapálením došli k úspěchu.


Jaké jsou tři hlavní pilíře k dosáhnutí úspěchu?

Poctivá práce, sebevzdělávání, vášeň pro to, co děláme.

Máte vzkaz, či motto pro naše čtenáře?

Buďme hrdí na to, že jsme Češi, a že i tak malá zem je stále srdcem Evropy.

Děkujeme za rozhovor!

Chcete mít na našich stránkách také rozhovor? Napište nám

Kontaktní formulář

 


 

Šiřte a sdílejte do světa :)
  • 15
    Shares

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.