Námitkovník pro prodejce nejen po telefonu

 

Námitky pro nás jako prodejce musí vyjadřovat to, že klient o produktu, či službě přemýšlí.

Kvalitn hovor  banner   call skript 199 200x300 - Námitkovník pro prodejce nejen po telefonuPokud má zákazník námitku, neznamená to, že produkt definitivně odmítá. Z našeho pohledu jsou pro nás nejdůležitější námitky skryté, které jsou emocionálního rázu. Pokud na námitku adekvátně nereagujeme, nemůžeme prodat. Argumentační techniky nás provází při obchodních jednání ale i v každodenním životě. Neustále komunikujeme, argumentujeme, odmítáme a přijímáme nabídky. Ať chceme, či nechceme právě argumentace je srdcem veškerých našich obchodních výher i proher. Nesmíme zapomínat, že praxe dělá mistry a to ve všem, co děláme v našich životech. Ano i v tom, jak někoho přesvědčit a také při zdolání jeho námitek.

Kdyby v prodeji neexistovaly námitky, nebyli by potřeba prodejci. Pokud víme, o jakou námitku se jedná, můžeme použít jednu z mnoha argumentačních technik. Všechny však vychází z jedné základní techniky na jejich zpracování.

 

Objednejte si vytvoření námitkovníku za pouhých 199 Kč včetně DPH. Náš námitkovník je ideálním řešením pro každého, kdo prodává své služby, nebo produkty prostřednictvím telefonního kontaktu. Připravíme vás na nejčastějších 18 obecných námitek, se kterými se můžete při prodeji sekat. Napište si o námitkovník, který vám pomůže překonat překážky při prodeji po telefonu.

Objednejte si námitkovník na 18 nejběžnějších námitek ve formátu PDF za pouhých 199 Kč

Kvalitn hovorcz specialist na komunikaci a prodej po telefonu  300x300 - Námitkovník pro prodejce nejen po telefonu